camera

Συχνές Ερωτήσεις

  1. Τι κερδίζω αν γίνω συνδρομητής στην Αττική Οδό;
    Κερδίζετε και χρόνο και χρήμα. Χρόνο, γιατί περνάτε από τις ηλεκτρονικές λωρίδες e-PASS χωρίς να σταματάτε και να ψάχνετε για ψιλά. Χρήμα, γιατί κερδίζετε σημαντικές εκπτώσεις, ανάλογα με το συνδρομητικό πρόγραμμα που θα επιλέξετε.
  2. Πώς θα επιλέξω το συνδρομητικό πρόγραμμα που με συμφέρει;
    Για να επιλέξετε το συνδρομητικό πρόγραμμα που ταιριάζει στις ανάγκες σας θα πρέπει να γνωρίζετε την κατηγορία του οχήματός σας και τις διελεύσεις που πραγματοποιείτε (κατά προσέγγιση) ανά ημερολογιακό μήνα (π.χ. 1 – 31 Μαρτίου). Με το «ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ» θα βρείτε το συνδρομητικό πρόγραμμα που σας συμφέρει.
  3. Πόσο θα χρεωθώ για τη συσκευή;
    Η συσκευή e-PASS παραχωρείται δωρεάν προς χρήση στους συνδρομητές της Αττικής Οδού.
  4. Η έκπτωση γίνεται μέσα στον ημερολογιακό μήνα;
    Στα προγράμματα Bonus & Friendly ισχύουν κλιμακωτές εκπτώσεις που υπολογίζονται ανά διέλευση και ηλεκτρονική συσκευή ως και την τελευταία ημέρα του μήνα (π.χ. 1-31 Μαρτίου, 1-30 Απριλίου). Στα προγράμματα Express & Moto η έκπτωση είναι σταθερή και ανεξάρτητη από τον αριθμό των διελεύσεων που πραγματοποιούνται σε μηνιαία βάση, ενώ ισχύει από την πρώτη κιόλας διέλευση.
  5. Γίνεται να έχω περισσότερα από δύο οχήματα στον ίδιο συνδρομητικό λογαριασμό;
    Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό οχημάτων σε κανένα από τα Συνδρομητικά Προγράμματα προπληρωμής (Express, Bonus, Friendly, Moto). Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιδείξετε κατά την εγγραφή σας την άδεια κυκλοφορίας για κάθε ένα από τα οχήματα. Σε αυτή την περίπτωση, τα e-PASS όλων των οχημάτων εντάσσονται στο ίδιο πρόγραμμα χρεώσεων και έχουν «κοινό χρηματικό ταμείο».
  6. Μπορώ να χρησιμοποιώ το ίδιο e-PASS σε δύο διαφορετικά οχήματα;
    Για τη διευκόλυνσή σας, προμηθευτείτε μία ακόμη συσκευή e-PASS για το δεύτερο όχημά σας (η συσκευή παρέχεται χωρίς χρέωση).
  7. Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για να γίνω συνδρομητής;
    Διαβάστε για τα σχετικά δικαιολογητικά στην κατηγορία «ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ».
  8. Εάν δεν μπορώ να προσέλθω ο ίδιος για τη διαδικασία εγγραφής, τι εναλλακτικές έχω;
    Εφόσον είστε ιδιώτης ή ελεύθερος επαγγελματίας, μπορείτε να κάνετε εξουσιοδότηση σε τρίτο πρόσωπο, θεωρημένη από δημόσια αρχή για το γνήσιο της υπογραφής. Ο εξουσιοδοτημένος θα πρέπει να έχει μαζί του τα δικαιολογητικά σας και την ταυτότητά του. Στην περίπτωση που είστε εταιρεία, μπορεί ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο σε επιστολόχαρτο της εταιρείας σφραγισμένο και υπογεγραμμένο.
  9. Πού θα τοποθετήσω τη συσκευή e-PASS στο αυτοκίνητό μου;
    Η συσκευή e-PASS πρέπει να βρίσκεται τοποθετημένη, σταθερά, στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου σας.
  10. Τι πρέπει να προσέχω όταν περνάω από την ηλεκτρονική λωρίδα;
    Όπως δείχνουν τα σήματα που είναι τοποθετημένα στη λωρίδα, εισέρχεστε στην αποκλειστική λωρίδα e-PASS μόνο αν έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή του προπορευόμενου οχήματος και έχει κλείσει η μπάρα, κρατώντας πάντα απόσταση ασφαλείας 10 μέτρων από το προπορευόμενο όχημα και με ανώτατη ταχύτητα 20 χλμ./ώρα.
  11. Πού μπορώ να ανανεώσω τον λογαριασμό μου;
    Υπάρχουν στη διάθεσή σας οι παρακάτω τρόποι ανανέωσης του λογαριασμού σας:

*Σε διαταγή της “Αττική Οδός Α.Ε.”
Στο δίκτυο συνεργαζόμενων τραπεζών/επιχειρήσεων:

(Τα έξοδα πληρωμής ορίζονται και κρατούνται εξ ολοκλήρου από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα/επιχειρήσεις)

* H ανανέωση είναι δυνατή μόνο με την προσκόμιση της ηλεκτρονικής συσκευής e-PASS.
** Για κατόχους πιστωτικών ή προπληρωμένων καρτών Eurobank.
*** Για κατόχους πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών ή λογαριασμού Εθνικής Τράπεζας.

Οι πληρωμές που πραγματοποιείτε μέσω τραπέζης καταχωρούνται στο σύστημα πληρωμών μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα και ΜΟΝΟ εφόσον στην αιτιολογία της πληρωμής σας καταχωρηθεί ο οκταψήφιος κωδικός πελάτη/συνδρομητή, που είναι ο ίδιος με τον αριθμό που αναγράφεται στον λογαριασμό σας ή στην αίτηση εγγραφής σας, σύμφωνα με τα υποδείγματα που ακολουθούν.

υπόδειγμα 1

υπόδειγμα 2

Σε περίπτωση μη καταχώρησης του οκταψήφιου κωδικού, η πληρωμή σας, δυστυχώς, δεν καταχωρείται στο σύστημα.

Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν καταχωρούνται στο σύστημα πληρωμές σας με μεταφορά ή έμβασμα από άλλο τραπεζικό ίδρυμα.

  12. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χάσω την ηλεκτρονική συσκευή e-PASS ή την Κάρτα Λογαριασμού;
Καλέστε την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 6682222 ή απευθυνθείτε σε ένα από τα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών για να δηλώσετε την απώλεια της συσκευής σας. Εάν επιθυμείτε να δηλώσετε απώλεια εκτός των ημερών και ωρών λειτουργίας μας, σας παρέχεται η δυνατότητα αποστολής της δήλωσης απώλειας στο customercare@attikesdiadromes.gr ή μέσω fax στο 210 668 2240, αναφέροντας τον κωδικό πελάτη & τον κωδικό της ηλεκτρονικής συσκευής ή της Κάρτας Λογαριασμού, ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημά σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Επίσης, έχετε τη δυνατότητα δήλωσης απώλειας ή κλοπής της ηλεκτρονική συσκευής ή της Κάρτας Λογαριασμού μέσω της υπηρεσίας my e-PASS.

  13Για μοτοσικλέτες υπάρχει e-PASS;

Για λόγους ασφαλείας δεν επιτρέπεται η χρήση της ηλεκτρονικής συσκευής e-PASS για τη διέλευση των δικύκλων από τις ειδικές λωρίδες διοδίων e-PASS. Για τον λόγο αυτό, δημιουργήθηκε το Συνδρομητικό Πρόγραμμα MOTO που απευθύνεται σε χρήστες δικύκλων. Το συνδρομητικό πρόγραμμα MOTO σας δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε την ειδική «Κάρτα Λογαριασμού» για διελεύσεις από λωρίδα με εισπράκτορα διοδίων, παρέχοντας σταθερή έκπτωση σε κάθε σας διέλευση.

14Για λεωφορεία και φορτηγά υπάρχει e-PASS;
Για τους χρήστες των οχημάτων αυτών έχουν δημιουργηθεί τα προγράμματα Express Truck & Friendly Truck, που εξασφαλίζουν εκπτώσεις ανάλογα με τον αριθμό των διελεύσεων που πραγματοποιούν οι συνδρομητές, οι οποίοι εφοδιάζονται με την ειδική Κάρτα Διελεύσεων. Ωστόσο, οι οδηγοί αυτών των οχημάτων (κατηγορίας 5 ή 6 της Αττικής Οδού) εφόσον κινούνται στο διαλειτουργικό οδικό δίκτυο που περιλαμβάνει όλους τους αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας μπορούν να αντικαταστήσουν την Κάρτα Λογαριασμού με τη διαλειτουργική ηλεκτρονική συσκευή e-PASS.

Με αυτή μπορούν να περνούν από όλες τις ηλεκτρονικές λωρίδες των συνεργαζόμενων αυτοκινητοδρόμων που δε θέτουν περιορισμό ύψους και διαθέτουν την ειδική σήμανση. Στην Αττική Οδό πρέπει να χρησιμοποιούν μόνο τις λωρίδες με εισπράκτορα, στον οποίο δίνουν την ηλεκτρονική συσκευή e-PASS για τη διέλευσή τους (με εξαίρεση τον σταθμό διοδίων Ρουπακίου, Κορωπίου, Μεταμόρφωσης (προς Ελευσίνα) και Ασπροπύργου (προς Μαρκόπουλου) όπου υπάρχει ηλεκτρονική λωρίδα για φορτηγά).

 15. Ποιες είναι οι κατηγορίες των οχημάτων και πώς μαθαίνω σε ποια ανήκει το δικό μου;
Δείτε τις κατηγορίες οχημάτων και τις αντίστοιχες χρεώσεις στην κατηγορία «ΤΙΜΕΣ ΔΙΟΔΙΩΝ».

16. Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για το υπόλοιπο του λογαριασμού μου;
Το ηλεκτρονικό σύστημα (e-PASS), το οποίο είναι εγκατεστημένο και λειτουργεί σε όλους τους σταθμούς διοδίων της Αττικής Οδού, εμφανίζει ηλεκτρονικά τα εξής μηνύματα κατά τη διέλευσή σας:

Ωστόσο, μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες που αφορούν στο συνδρομητικό σας πρόγραμμα (π.χ. υπόλοιπο λογαριασμού, πληρωμές, χρεώσεις, αριθμό πραγματοποιούμενων διελεύσεων, κ.ά), καλώντας την υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 668 2222, από Δευτέρα έως και Σάββατο και ώρες 08:00 έως 19:00 και Κυριακή 09:00 – 17:00.

«Έγκυρο – Good»,όταν το υπόλοιπο του συνδρομητικού σας λογαριασμού είναι επαρκές για την πραγματοποίηση διελεύσεων.

«Οριακό – Low»,όταν το διαθέσιμο υπόλοιπο του συνδρομητικού λογαριασμού είναι μικρότερο από το προκαθορισμένο χρηματικό ποσό που είναι ανάλογο με το συνδρομητικό πρόγραμμα στο οποίο είσαστε εγγεγραμμένος.

«Άκυρο – Bad»,όταν το υπόλοιπο του συνδρομητικού σας λογαριασμού δεν επαρκεί για την πραγματοποίηση συνδρομητικών διελεύσεων.

 17. Για τις διελεύσεις που θα πραγματοποιήσω θα λαμβάνω λογαριασμό διελεύσεων και αναλυτική κατάσταση;

Ανάλογα με το συνδρομητικό πρόγραμμα που θα επιλέξετε, σας αποστέλλουμε μηνιαίο λογαριασμό διελεύσεων και αναλυτική κατάσταση ή ετήσιο λογαριασμό διελεύσεων, χωρίς την αναλυτική κατάσταση.

 18. Μπορώ να ενημερώνομαι ηλεκτρονικά για τον λογαριασμό και την αναλυτική κατάσταση των διελεύσεών μου;
Μέσω της ιστοσελίδας aodos.gr μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία my e-PASS, η οποία παρέχεται δωρεάν και σας προσφέρει:
– Τη δυνατότητα να βλέπετε το υπόλοιπο του συνδρομητικού λογαριασμού σας.
– Διαθέσιμο το ιστορικό των λογαριασμών διελεύσεών σας των δύο (2) τελευταίων ετών.
– Πρόσβαση στους λογαριασμούς διελεύσεών σας μέσω αρχείου τύπου pdf.
– Δυνατότητα επεξεργασίας των αρχείων με τη μορφή excel για κάθε ημερολογιακή περίοδο έκδοσης λογαριασμού διελεύσεων.

 19. Όταν κάνω πληρωμή για την ανανέωση του υπολοίπου του λογαριασμού μου θέλω να παίρνω τιμολόγιο και όχι απόδειξη.

Σύμφωνα με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, η εταιρεία έχει την υποχρέωση να εκδίδει τα αντίστοιχα τιμολόγια μετά το τέλος του κάθε ημερολογιακού μήνα. Σε αυτά, περιλαμβάνονται οι διελεύσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του προηγούμενου μήνα. Σε κάθε περίπτωση λοιπόν, το τιμολόγιο εκδίδεται μετά την πραγματοποίηση των διελεύσεων και όχι κατά την προπληρωμή τους.

 20. Τι χρειάζεται για να αλλάξω το συνδρομητικό πρόγραμμα στο οποίο έχω εγγραφεί και κάθε πότε μπορώ να πραγματοποιώ αλλαγές σε αυτό;
Αλλαγή του συνδρομητικού προγράμματος μπορείτε να αιτηθείτε όποτε το επιθυμείτε, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η αλλαγή αυτή ενεργοποιείται από την 1η ημέρα του επόμενου ημερολογιακού μήνα. Για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε αλλαγής, είναι απαραίτητο είτε να περάσετε από ένα εκ των ΣΕΣ της Αττικής Οδού με την ταυτότητά σας και να υπογράψετε το αντίστοιχο έντυπο, είτε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 668 2222, από Δευτέρα έως και Σάββατο και ώρες 08:00 έως 19:00 και Κυριακή 09:00 – 17:00.

21. Με τη συσκευή e-PASS μπορώ να πραγματοποιώ διελεύσεις και από διόδια εκτός της Αττικής Οδού;

Χάρη στη διαλειτουργικότητα, με το e-PASS της Αττικής Οδού μπορείτε να ταξιδεύετε στους αυτοκινητόδρομους όλης της Ελλάδας.

Σε περίπτωση που έχετε περισσότερες από μία ηλεκτρονικές συσκευές, επιλέξτε και τοποθετήστε στο παρμπρίζ του οχήματός σας την ηλεκτρονική συσκευή που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε.