1024

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

Σύμφωνα με την απόφαση της ΕΕΤΤ
Αριθμ. 966/2 - ΦΕΚ 5266/Β/30-11-2020,
ενημερώνουμε τους χρήστες μας ότι η κλήση
στο 1024 υπόκειται στην Τιμολογιακή Πολιτική
που εφαρμόζει έκαστος πάροχος κινητής και
σταθερής τηλεφωνίας. Για την πληρέστερη 
ενημέρωσή σας, θα πρέπει να ανατρέξετε στην
ιστοσελίδα του παρόχου σας και στην
ιστοσελίδα του Παρατηρητηρίου Τιμών,
Τηλεπικοινωνιακών και Ταχυδρομικών
Προϊόντων Λιανικής της ΕΕΤΤ.
210 668 2222

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Νέο Σημείο Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στο «Δαχτυλίδι» της Λ. Κηφισίας

Η Αττική Οδός εγκαινίασε πρόσφατα ένα νέο Σημείο Εξυπηρέτησης Συνδρομητών (ΣΕΣ), που είναι και το πρώτο εκτός αυτοκινητόδρομου. Πρόκειται για το 10o σημείο που λειτουργεί στην Αττική και επιλέχθηκε κατόπιν επισταμένης έρευνας για να ανταποκριθεί στο αίτημα των χρηστών του αυτοκινητόδρομου για πρόσβαση σε ένα Σημείο Εξυπηρέτησης που να βρίσκεται σε κεντρική τοποθεσία, χωρίς να απαιτείται η είσοδος στην Αττική Οδό και η πληρωμή διοδίων.

Το νέο Σημείο Εξυπηρέτησης Συνδρομητών βρίσκεται επί του κόμβου της Λ. Κηφισίας («Δαχτυλίδι»), και συγκεκριμένα, εντός των εγκαταστάσεων και στον χώρο υποδοχής πελατών του «I. KTEO Κόμβος Αμαρουσίου», στη διεύθυνση Γρανικού 2 και Χειμάρρας, στο Μαρούσι.

Η Αττική Οδός, πέραν των δέκα Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών που διαθέτει στην Αττική Οδό και των τριών στον αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑΣ, έχει προχωρήσει σε συνεργασίες με Τραπεζικά Ιδρύματα και άλλες επιχειρήσεις που φτάνουν συνολικά τα 500 σημεία, με στόχο την περαιτέρω διευκόλυνση του κοινού. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις σχετικές έρευνες το ποσοστό ικανοποίησης των συνδρομητών από το επίπεδο εξυπηρέτησης που απολαμβάνουν στα Σημεία Εξυπηρέτησης είναι εντυπωσιακά υψηλό, με το 98,5% αυτών να δηλώνουν ικανοποιημένοι.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.aodos.gr.