1024

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

210 668 2222

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ 12 ΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ (Σ.Ε.Σ) ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΜΟΡΕΑ

Οι εταιρείες «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2, ενημερώνουν ότι, από αύριο, Σάββατο, 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών, ενώ τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα) θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.

Οι εγγραφές συνδρομητών και η χορήγηση πομποδεκτών θα εξυπηρετούνται τηλεφωνικά και μέσω courier, ενώ οι επαναφορτίσεις των πομποδεκτών υπάρχει δυνατότητα να γίνονται και ηλεκτρονικά μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας my e-PASS στον ιστότοπο https://cs.attiki-odos.gr

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π), η οποία λειτουργεί Δευτέρα – Σάββατο, 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr. Επίσης, προτείνεται στους οδηγούς να πληρώνουν το αντίτιμο στους σταθμούς διοδίων με χρήση τραπεζικής κάρτας με ανέπαφη συναλλαγή, αντί με μετρητά.

Τηλέφωνο: 210 – 6682 222

Fax: 210 – 6682 240

e-mail: customercare@attikesdiadromes.gr

https://cs.attiki-odos.gr

Η «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» σας ευχαριστούν για την κατανόηση και τη συνεργασία.